5.28.2014

編織童年夢

『晶瑩剔透如玉般翠綠嘅綠葉、
茁壯如衝破一切頑強成長嘅生命力』


對比起會走嚟走去
又或者熱情撒嬌嘅小寵物
栽培相對靜態嘅植物
當中自有另一番特別嘅樂趣~

----------------------------------------
每一個屋企
就算係再細嘅空間
總會喺某個角落
好易咁搵到小植物嘅影踪

香港普遍嘅植物「地球芒」

我仲記得細細個果陣
受制於公屋嘅限制性
再普通嘅小寵物都無緣飼養
就係因為咁嘅情況
開始由接觸而寄情於種植小盆栽

直至之後,慢慢咁變得更熱衷
「番茄啦、薯仔啦、蚊草、
豬籠草、甚至紅綠豆......」

嘻嘻,乜都可以"種餐飽"

正正因為咁
對植物嘅情意結
從個時侯慢慢咁建立起嚟

雖然依加除左植物之外
最終都一嘗所願養左一隻小花貓
嘻嘻~ 我係「皮蛋」.我今年三歲~

但當中對植物嘅情意結
反而變得有增無減
甚至成為左生活中嘅一部份添!!

現時身為植物導師嘅我
當然亦少得借助本身嘅設計師底子啦 ´‿ゝ`


制作盆景前第一步-->   畫! 畫! 畫!

喺盆景上嘅植物配合
以至場景上嘅美感設計
擁有設計經驗嘅我
更加事半功倍之餘,亦同時更得心應手
整個過程亦都感受到
   「將興趣化身為職業」
                    嘅喜悅心情!!

而慣性嘅 "平面" 設計概念
同時亦轉換為 "立體"範疇嘅盆景設計
左手接右手好似砌模型咁
不停用唔同配件去制作整個場境
亦都好享受依個由開始至成型嘅得意"演變過程"

只係見到一大堆配件已經興奮!!

嘿嘿~精彩嘅時間又邊止平日呀
週末嘅課程排得密密麻麻
至依一刻
先知道教人並唔係一件易事
過程真係好傷神架!!

不過見到佢地好比心機咁去上堂
到最後開開心心咁
拎住自己砌嘅盆景番屋企
亦成為左我嘅精神寄托

"多肉植物體驗課程"實況

而佢地嘅回應亦正正成為推動我嘅原動力
有無興趣睇我地嘅努力成果呢?




植屋 Facebook
www.facebook.com/greencapsule.hk





嘿嘿~覺得好嘅話
請盡情襟「最下方 FACEBOOK 嘅讚」分享文章啦!!
或瀏覽 Fan Pages www.facebook.com/ngonote


『 一遊 歡迎圖文轉載,並請列明出處支持作者心血及本地創作
請不要作商業用途thanks ! 』
一遊遊記 facebook

沒有留言:

張貼留言

留言一遊盡快回覆!
Facebook 將會提供最新旅遊資訊,歡迎瀏覽!